Saturday, October 29, 2011

halloween y interclasses !!!!

co tutaj dużo pisac... za mną najlepszy HALLOWEEN y INTERCLASSES ever.
Po dziejszym dniu jestem totalnie pochlonięta Kolumbią i nie zamierzam wracac do Polski, przepraszam.
KOCHAM te ich zwyczaje, tego jak KAZDY umie sie dobrze bawic, a jesli trzeba to zmobilizowac. Nikt nie marudził podczas prawie codziennego kursu tanecznego ze trzeba przychodzic na prawie 3-4 godziny i tanczyc na sloncu. Nikt nie marudził, ze strój brzydki czy cos nie tak. Kazdy tutaj jest piękny i wyjątkowy na swoj sposob. Codziennie odkrywam nowych mlodych ludzi, ktorych od razu obdarzam wielką sympatią, a niektorych tak wielka ze jestem tego całkowicie pewna ze przyjazn zostanie na cale zycia.
Mam wspanialych przyjacioł, nie wiem co bym bez nich zrobiła. W szkole jak i po szkole bawimy sie razem. Kocham Kolumbie, kocham tak bardzo ze znam juz praktycznie cały hymn Pantwa, regionu i szkoly ktory spiewamy co wtorek na inauguracji. Kocham Ludzi za te cieplo ktorym obdarzaja wszystkich i nie oceiaja nikogo po wyglądzie. Kolumbia-kraj gdzie zamierzam zamieszkac na stałe. ColombiaLove

CO TO JEST 'INTERCLASSES'? jeden dzien w roku ( na poczatku albo na samym koncu jak u mnie) kiedy wszystkie klasy od przedszkola do ostatniej- 11stej klasy przygotowują taniec aby go zaprezentowac przed innymi uczniami, rodzicami, przyjaciolmi. Są to zawody na najlepszą " la madrine" - dziewczyne ktora zostala wybrana z kazdych klas oraz taniec. musze z dumą sie pochwalic, ze WYGRALIŚMY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10te klasy ( w sklad kazdego oddzialu są 3 klasy : a b c) mielismy najlepszy taniec i najlepsza dziewczyne !!!! Oczywiscie jako, ze ja jestem nowa, extranjera i BLOND ( wow) zaproponowali mi abym zostala madrina, ale odmowilam bo jestem tą nową, a Oni sa ze soba praktycznie cale zycie wiec razem z moimi kolezankami wybralysmy najladniejsza dziewczyne sposrod naszych 10siątych klas. no i tak wybralysmy, ze sie udało!juuuhuuu! skakalismy w gore jak tylko moglismy, chlopcy nas podnosili, fluo branzloletki byly w gorze.. najlepsze szkolne przezycie !
Nastepnie po INTERCLASSES udalismy sie do dyskoteki o nazwie BlueMoon, jest to najlepsza dyskoteka w miescie. BYŁO FENOMENALNIE! wszyscy byli przebrani, wszyscy przyszli praktycznie z calego miasta i co mnie zdziwilo najbardziej 40% chlopcow mialo po 180-90cm!!!!! to byl szok jak tanczylam z kims duzo duzo wyzszym ode mnie.. no i bylo bardzo fajnie ;-))) Niestety mam problem z dodaniem Filmiku na bloga z wystepu, ale udostępnie go na facebooku, gdzie bedziecie mogli obejrzec nasz występ. Pociesze Was zdjęciami!

feliz halloween, muchos besitos para todos,

xoxo Poloca(loca loca loca..)
nasz stroj, najlepsze dziewczyny na swiecie


la Madrina

nasz pokaz









No comments:

Post a Comment