Thursday, September 22, 2011

nowa rodzina

Wybaczcie, ze od dawna nie pisalam ale bylam zajęta. 
Wrócilam do Cucuty-calor otra vez :))) Nie wspominałam wam ale musialam zmienic rodzinę, ponieważ moja była host mama jest chora i musi zostac w Bogocie jeszcze 3-4 miesiace, co oznacza ze ja musze wracac do szkoly, znajomych, klubu Rotary = zmiana rodziny. Powiem wam, że jeśli chodzi o życie towarzyskie to trafilam najlepiej ze wszystkich wymieńców. dlaczego? Moja nowa host rodzina ma własną restauracje i codziennie pn-czw są tam jakos do 12 w nocy, a pt-niedz jakos do 2am, co oznacza ze moge albo byc w domu albo POZA domem :)) W końcu moge wychodzic ze swoimi znajomymi znajomymi ze szkoly, chodzic na prawdziwe kolumbijskie party i wiele więcej :)) Moja nowa rodzina pracuje dużo, dlatego mam tyyle wolnego czasu, aczkolwiek są przesympatyczni ! Tata ma mega poczucie humoru, mama zalatana i pokręcona, wiec pasuje do mnie :)) Moje rodzeństwo nie mieszka ze mna, maja 3 dzieci- 2 z nich mieszka w Bogocie i jeden, bardzo przystojny syn w Cucucie aczkolwiek nie wiem czy mieszka ze mna bo po 1.mam mega duzy dom a po 2 dzisiaj bedzie dopiero druga noc w domu, a wczoraj nie zauwazylam go :)
Tak wiec, nowy dom-nowe reguly-ppppparty eveeryyday !! wlasnie przygotowuje sie na impreze, co prawda w srodku tygodnia, pewnie wroce po 2 do domu a o 5.30 pobudka, a ze jutro mam szkole do 18 ( nie wystraszcie nie mam lekcji-plywanie, granie w siatkowke, tancowanie i jedzenie) wiec bede jeszcze bardziej zmeczona wiec chyba jak tylko przyjde do domku to padne na lozko i sie podniose w piatek, aczkolwiek weekend tez juz mam bardzo towarzysko zaplanowany wiec moim odpoczynkiem chyba beda LEKCJE :))
Jestem przeszczęsliwa, co prawda tesknie troche za rodzicami i mama, ktora ma dzisiaj urodzinki ! WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO MAMUSIU !!!!!! aczkolwiek to jest dobra tęsknota, nie ma plakania i powrotów :)
Jezeli chodzi o wycieczki to wybieram sie prawdopodnie do Amazonii i na wybrzeze karaibskie, to są dwie zaplanowane wycieczki w najblizszym czasie-do konca wakacji czyli do konca stycznia. ( moje wakacje zaczynaja się od 28listopada do 25stycznia) Są one naprawde mega drogie, aczkolwiek byc w Kolumbii i nie poleciec do Amazonii, nie poplynac najdluzsza rzeka na swiecie i nie ponosic malpek na sobie to grzech :))
a za 2 tygodnie mam szkolną wycieczke, wiec integracja :)) Kolumbia jest najlepsza na swiecie, macie wybór- wybierajcie Kolumbie !!!!!!

Na dzisiaj to wszystko, musze leciec sie ubierac i fiesta fiesta. 
ps przepraszam bardzo za błędy i za szyk ale mam nadzieje, ze sami sie przekonacie jak to jest nie uzywac polskiego od 1,5miesiaca :))) 

besos :**

3 comments:

  1. mowisz juz po hiszpansku?:)
    baw sie super!

    ReplyDelete
  2. Jak idzie ci hiszpański ?
    Czy mogłabyś mi napisać jak wyglądało załatwianie takiego wyjazdu ? tzn między innymi ..

    Za co musisz tam płacić?
    Czy ktoś teraz u ciebie mieszka, mieszkał, czy będzie mieszkać?
    Czy dostajesz kieszonkowe od Rotary?
    Jeżeli możesz to mogłabyś mi powiedzieć ile Cię tak mniej więcej kosztował ten wyjazd? bo parę osób pisało , że jest drogi .
    Z jakiego klubu jechałaś i jak załatwiłaś wyjazd , tzn przyszłaś na spotkanie , dzwoniłaś czy jak ?

    dziękuje ci za odpowieć :)

    ReplyDelete
  3. najlepiej będzie jak dasz mi swojego maila i wtedy porozmawiamy o kosztach y innych sprawach zwiazanych z wyjazdem.,albo po prostu napisz do mnie nskotnicka@wp.pl.
    pozdrawiam.

    ReplyDelete