Tuesday, August 16, 2011

weekend


Hola Amigos !

Tak wiec skonczyl sie cudowny weekend. Zaczelam go jak pisalam, Interactem,skonczylam na kapieli w basenie o polnocy. pojechalam w niedziele do wioski o nazwie CHINACOTA, godzina drogi ale warto bylo ! poznalam zwyczaje swietowania kolumbijczykow, bylo wrecz PRZEPYSZNIE ! ile to ja zjadlam.. oj mozna by powiedziec czego to ja NIE zjadlam xd jedzenie bylo przerozne, poczynajac od grillowanych warzyw, steaków, ziemniakow z jakims przepysznym sosem, "marshmallach", ktore w sumie nie byly marshmallami xd konczac na truskawkach z kremem. Nastepnego dnia pojechalam do Aqua Parku z Mardi i jej znajomymi ze szkoly.  Oczywiscie jak to na poczatku musialam sobie cos zrobic, wiec zamiast zjezdzac z nimi na zjezdzalniach, siedzialam w wodzie na pontonach i obijalam sie o sztuczne fale. po tym weekendzie totalnie zakochalam sie w kolumbii <3
Jutro ide do szkoly. Wlasnie skonczylam odrabiac moja prace domowa o Planie Marshmalla. na szczescie moge sobie pozwolic na mala pomoc ze strony moich znajomych, ktorzy sprawdzaja google tlumacza xd
jutro mam WF, wiec mam inny-sportowy mundurek. same przyjemne lekcje-filozofia,wos,economia, historia i  mniej przyjemny hiszpanski;< zostaje tylko sroda, czwartek i w piatek znowu nie mam lekcji bo jest ENGLISH DAY o ktorym pisalam.
czekajcie na nowe posty, abrazos y besos
 w pelni szczesliwa Natalia !

1 comment: